Известие

Collapse
No announcement yet.

Откачане на ламбда сонда

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
    Кажете в крайна сметка кой е бушона, че да имат и другите някаква полза от темата
    Бушона-според написаното ми от колегата bass е отпред под дебитомер-а. Аз там имам 3 бушона. 7.5А е този уж за подгрева на ламбдата. Има един за мотроника - лесно можеш да го ресетнеш оттам, без да оставаш без тоци в колата и третия там е за бензиновата помпа мисля. Инфото ми не е 100% сигурно, та ако има някой да потвърди писаното от мен да го направи. Аз так или иначе извадих и 3-те бушона, за да почистя контактите. Бяха здрави при мен, както и кабела за подгрев на ламбдата ми показа 4 ома - т.е. би трябвало да е здрав!


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
      Бушона-според написаното ми от колегата bass е отпред под дебитомер-а. Аз там имам 3 бушона. 7.5А е този уж за подгрева на ламбдата. Има един за мотроника - лесно можеш да го ресетнеш оттам, без да оставаш без тоци в колата и третия там е за бензиновата помпа мисля. Инфото ми не е 100% сигурно, та ако има някой да потвърди писаното от мен да го направи. Аз так или иначе извадих и 3-те бушона, за да почистя контактите. Бяха здрави при мен, както и кабела за подгрев на ламбдата ми показа 4 ома - т.е. би трябвало да е здрав!
      И аз доколкото знам са затова, но незнаех кой от 3-те е за ламбдата.
      А ако има проблем с подгряването дали ще излезе на диагностика?
      155 1.8 8v TS & FZR 600

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
        Може Те са 2 х 2 буксите.
        Защо ти трябва да я изолираш? Ако се е прецакала, ЕКУ-то ще си шунтира сигнала и без да я откачаш
        както е станало наи вероятно с моята показва постоянно 0.45v и с откачена и закачена букса какво да правя в случая
        http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
        www.ico83.snimka.bg/[/url]

        Comment


        • #19
          подгряването е само за да заработи по бързо сондата.А това,че ти показва постоянно 0.45 волта говори,че сондата е аут и е за смяна.Най вероятно е сцепена.Диагноза:смяна!!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
            И аз доколкото знам са затова, но незнаех кой от 3-те е за ламбдата.
            А ако има проблем с подгряването дали ще излезе на диагностика?
            на моята модификация на 155 имам възможност през таблото и наличието на имобилайзер, да си чета грешките записани в компютъра. Реално на диагностика като отидеш, там пак четат датчиците и какво има записано като грешки в компютъра!


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              подгряването е само за да заработи по бързо сондата.А това,че ти показва постоянно 0.45 волта говори,че сондата е аут и е за смяна.Най вероятно е сцепена.Диагноза:смяна!!
              интересно че ми дава разход 9 безнин на дълго о предполагам това не е критерии и ще трябва да се сменя
              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
              www.ico83.snimka.bg/[/url]

              Comment

              Working...
              X